zaterdag, februari 23, 2002

Estafette

Begint daarnet opeens vanzelf mijn computer 'the time is now' van Moloko te zingen. Dat kan maar één ding betekenen: I've got m@il. Mail, op zaterdagochtend, om een uur of tien? Vreemd. Met grote nieuwsgierigheid gaan kijken wie me iets wil vertellen en blijkt het toch wel Joeri te zijn zeker. Jaaaa, Joeri van udn. Hij geeft me een stokje door. Zoiets als het virtuele estafettestokje. Alleen word je hier niet moe van. Ha !
Enfin het blijkt de weblogmeetingstok te zijn van Punkey. In 't kort: volgende vrijdag wordt een weblogmeeting georganiseerd bij onze noorderburen en ze willen er blijkbaar wat talent bijhebben en nodigen daarom ons, Vlamingen, uit. Alleen, I have to decline. Ik zit volgende vrijdag namelijk op een trouwfeest. Trouwens, om op een vrijdagavond naar Breda te rijden en er dan iedereen te ontmoeten waarvan ik nu nog alleen een virtueel beeld heb, nou nee, dankjewel. Het zou 'the spell' breken, de betovering. Dan zou ik jullie zien in al jullie gebreken, en dat willen we niet he. Toch?
Maar toch bedankt joeri, voor t stokje. 't Was mijn eerste weblogstokje. My pleasure.
Ik geef het door aan Lieve. Hoog tijd trouwens, dat zij nog eens een stukje schrijft.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage