vrijdag, april 12, 2002

Afkick
Ik zal wel in herhaling vallen, maar ik zeg het toch nog een keertje: ik hààààt Belgacom. Die criminele organisatie heeft me net een halve dag technisch werkloos gemaakt. Zou ik schadevergoeding kunnen eisen? Enfin, één of ander probleem met een server of kabel of lijn (weetikveel), zorgde ervoor dat we de hele middag niet konden surfen of mailen. Heeeel tof.
Ik zat er als het ware verloren bij. Wezenloos. Zieligskes. Werkeloos. Afkickverschijnselen misschien. Maar nu is alles weer in orde. Gelukkig. En dan kon een logje niet uitblijven natuurlijk. Maar intussen is het vijf uur, of toch bijna, en nu natuurlijk ook geen zin meer om nog voor dat laatste uurtje in gang te schieten. Dat komt ervan hé.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage