dinsdag, april 02, 2002

Lullo
Waar ik vanavond Bruno Wyndaele had verwacht, werden Carl en Karl ten tonele getoverd met een nieuw programma 'Het Groot Verzet', in het raam van de Vlaamse wielerweek. Nu wil ik al beginnen met te vertellen dat wielrennen waarschijnlijk de enige sport is waarvan ik niets of niemand ken, noch wil kennen. Enfin, het interesseert me bijzonder weinig. Dit volledig terzijde. In het programma zat ook een interviewtje met Marc Smeets, blijkbaar een 'monument' van de Nederlandse sportjournalistiek. Wat een ar-ro-gan-te lul, zeg ! Toegegeven, Carl Huybrechts is niet meteen een Bruno, maar die Marc Smeets keek neer op al wat Vlaams was, antwoordde met een torenhoge arrogantie naast de kwestie en moet als journalist heus wel beseffen dat er voor een interviewer niets lastigers is dan een geïnterviewde die in éénlettergrepige zinnen antwoordt en het na één zin voor bekeken houdt. Daarenboven had hij ook nog het lef om tijdens het gesprek met iemand anders - die eindelijk niets met sport te maken had - gewoon luidruchtig te gaan zitten keuvelen met Andrei f*cking Tschmil, of hoe schrijf je dat?
't Is niet omdat hij zijn strepen al verdiend heeft, dat ie uit de hoogte hoeft te doen, vin'k.
Enfin, ik vond hem arrogant.
Glad that's off my chest.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage