zondag, april 21, 2002

Weegschaal
Ik ben een eeuwige twijfelaar. Ik heb een aantal mensen die ik heel erg vertrouw en hun oordeel volg ik meestal als ik weer eens niet weet welke kant ik uit moet. Zo ook met mijn huizenjacht... Ik heb een huisje gezien dat me bevalt, met een heel grote tuin, maar het is in 'het hol van pluto'. Een eindje van Antwerpen, een eind van thuis dus. Zonder buren, alleen een bos en paarden in de aanpalende wei. Als de verkoper zijn prijs nog wat laat zakken, is het een mooie koop. Alleen... Och, ik weet het niet. Het is nog maar het derde huisje dat ik gezien heb en het is tenslotte niet hetzelfde als effe een kleedje gaan kopen. Maar aan de andere kant, als het me bevalt, waarom moet ik dan nog wachten tot ik iets anders/mooiers tegenkom? Zal ik voor die prijs nog wel iets mooiers tegenkomen? En als ik gewoon te lang wacht uit besluiteloosheid, koopt iemand anders het misschien...
Ik weet het niet.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage