maandag, mei 06, 2002

Logloos
Twee dagen logloos. Twee dagen hebt u mij niet gezien, gehoord of gelezen. Ik denk dat dat gecategoriseerd kan worden bij de 'historische feiten' sinds het bestaan van dit log. Zaterdag was ik de hele dag in de weer. Werken en later uit eten met de ploeg en dan moe en in bed. Zondag was ik wel de hele dag thuis, maar ik kon mezelf er niet toe brengen te schrijven. Noem het voorjaarsmoeheid, noem het zondagblues, noem het wat je wil, maar ik was niet in mijn sas. Ik had zelfs geen zin in het internet, stel je dat voor ! Gelukkig was het dipje van korte duur en ben ik nu weer terug. Alive and kicking. Hoewel je dat laatste wat mag nuanceren. Zes uur slaap is echt niet genoeg voor mij. Maar daar kom ik wel door... Eerst koffie. Veel koffie.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage