maandag, juni 10, 2002

Lifeloggen
Ik zat me net te bedenken dat dit log toch wel erg persoonlijk is eigenlijk. Wat ben ik toch een flapuit! Ik vind dat jullie veel te veel van mij weten. Maar om nu gewoon wat algemeenheden te gaan verkondigen, .... naaah dat vind ik ook maar niks. Eigenlijk is het een soort van dagboek geworden en dat deel je toch in principe met niemand he? Dit log was oorspronkelijk bedoeld om wat leuke links kwijt te kunnen van dingen die ik op het net tegen kom. Als je een totaalsom maakt, denk ik dat er geen tien leuke links ooit al gepubliceerd zijn op dit 'webstekje' zoals dirk tieleman het zou zeggen. Het is geƫvolueerd en ik weet niet of dat goed is. Maar het helpt wel dat ik jullie niet echt ken. Hoeveel mensen die ik irl ken, bezoeken dit log eigenlijk? Een stuk of vijf? Daar kan ik mee leven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage