woensdag, juli 31, 2002

Microbe
U weet dat ik al een poosje gebeten ben door de logmicrobe. Als ik een dag niet log, dan is dat omdat ik écht geen tijd heb. Anders log ik dagelijks. En ik pruts graag op het net. Templates zoeken. Beetje aanpassen. Banner doen verdwijnen. Nieuwe teller op de pagina zetten. Linkjes testen. Het kinderspel zoals u weet. Mijn liefje had het niet zo begrepen op het webbie-schap. Maar wie bij de hond slaapt, ... en vult u zelf maar in. Het resultaat vindt u nu op airodz. Gisteravond zat ie tot een stuk in de nacht te prutsen aan zijn nieuwe lay-out, aan zijn archiefjes, aan zijn links, aan zijn kleurtjes. Ik ben zelfs trots op hem. Hoewel mijn aandeel in zijn omkatbui zich beperkt tot 'dat kadertje zou'k een beetje lager zetten' en 'mja, maar die tijdscode vind ik nie zo goed'. En plots begint ie nog veelvuldig te loggen ook. Way to go, sweetie !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage