dinsdag, augustus 27, 2002

BB
Ik ben benieuwd. Benieuwd naar Big Brother. Natuurlijk kan het me geen ene moer schelen wat de veertien nieuwe kiekens van dienst in dat huis gaan uitsteken, maar ik ben benieuwd naar de website. Vooral naar de internetredactie. Zoals menig lezer van dit log weet, was ik een vierde van de internetredactie van bb van vorig jaar, en het scheelde niet veel of ik was ook de nieuwe internetredactie, maar dus niet he. En nu ben ik benieuwd. Naar wat ze ervan zullen bakken. Of ze beter zullen zijn dan wij waren. Of de kandidaten niet zulke complete losers annex nitwits als die van vorig jaar zijn... Damn, had ik maar het andere gekozen. Ik zei al dat ik slecht was in kiezen he... En nu heb ik spijt van mijn keuze. Of is het gras altijd groener aan de overkant? Hmmmm..., I'll never know !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage