donderdag, januari 02, 2003

Gelukkig nieuwjaar !
U hebt het u natuurlijk al tientallen keren laten wensen, maar ook ik wens u het allerbeste voor het komende jaar. U weet wel: vreugde, geluk, succes op alle vlakken, maar vergeet ook niet plezier te maken dit jaar. Ik wens mezelf hetzelfde.
Het nieuwe jaar is alvast sober en iets te rustig ingezet naar mijn zin. Ik zat ergens in de kempen in een soort van chalet met de hele familie. Helaas geen tv in die chalet, geen vuurwerk want een natuurdomein, dus de nieuwjaarssfeer zat er niet helemaal in. Eerder die van een gewoon familiefeest. En het eten viel tegen. Echt niet lekker. Echt echt niet. Alleen de taart was dik in orde. Maar het was de eerste nieuwjaar met mijn liefje. Dus hoe kan dat tegenvallen? Gelukkig nieuwjaar allemaal !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage