zondag, december 02, 2001

Ik word tante !!!!! En wel een keer of drie. Eigenlijk, technisch gesproken, word ik niet echt tante. Maar verbreek mijn blijdschap nu niet. Er zijn 3 (drie !!) kleintjes op komst in mijn familie en dus voel ik me tante. Tante Katrien. Klinkt wel leuk he. Gitte is zwanger. Zeven weken nu al. Ongeveer tegen 21 juli komt het kleintje. Kan nauwelijks wachten. Ik heb al kleine sokjes gekocht voor Jefke. Voor t gemak, noemen we 't kindje-in-wording maar Jefke. Leuke naam toch? Als het een meisje wordt, blijft het voor mij toch een beetje een Jefke.
En twee van mijn stiefzussen, Rie en Els, zijn ook zwanger. De ene moet rond acht juni bevallen, de andere rond twintig juni. De zomer wordt dus een baby-zomer voor me. Fijn vind ik dat. Ik weet zelf niet goed waarom ik daar zo opgetogen over ben. Zo'n klein, nieuw wezentje. Lijkt me wel fijn. En the best part: ze zijn niet van mij. Als ze lastig zijn of ze huilen, kan je ze gewoon weer aan de mama geven. En zijn ze lief en snoezig, dan kan je er trots op zijn. Goed geregeld, he.
Kan echt nauwelijks wachten. En 't is nog zo lang. *zucht*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage