dinsdag, februari 19, 2002

Vrouwen en techniek...
Nu durf ik van mezelf zeggen dat ik de jongste zes maanden behoorlijk wat heb bijgeleerd op vlak van webbie-stuff. Ik weet wat ftp'en is, ik weet zelfs wat blue-tooth'en is, ik kan downloaden, uploaden, installeren, configureren, formatteren, you name it. Alleen programmeren heeft nog net iets teveel geheimen voor mij... Zelfs een stomme f*cking video programmeren lukt me nog niet fatsoenlijk... En nu komen we in de buurt van 'the point'. Ik moest natuurlijk kiezen tussen sergio en de antwerpse flikken én Ally Mc Beal. Sergio en de flikken volgen elkaar op dus ik had de video -die ik nu toch al een jaar of twee heb en dus zou moeten kennen- geprogrammeerd op Ally op te nemen. Blijkt dat alleen het derde deel op de tape staat. Wel het beste deel natuurlijk, maar zonder de voorgeschiedenis van de eerste twee delen heb je er drie keer niks aan. En ik had al zo'n slechte dag vandaag.... Morgen kan alleen maar beter worden. Of vannacht misschien al...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage