woensdag, maart 13, 2002

F*ck
Deze vloek is 'dikkement' gepermitteerd vind ik, want mijn log is nu al bijna vierentwintig uur dood en ik kan er *echt* niet meer mee lachen. Waarom ik dit überhaupt schrijf, is me een raadsel want dit kan toch niemand lezen vooraleer alle problemen opgelost zijn, maar 't is een kwestie van 'holding on to the moment'. F*ck zeg, wat een amateurs, die bloggermensen. Gisteravond kreeg ik een bijzondere foutmelding bij het publiceren zodat de tekst van dinsdagavond pas woensdagochtend kon gepubliceerd worden en nu zit ik al een hele dag tegen een 'pagina kan niet worden weergegeven'-pagina aan te kijken. Verdomme, wat een klungelaars. Ik zet mijn log gewoon op mijn pandora-webspace en ik neem er de vreselijke url dan maar bij. Wat denk je daarvan? Zootje ongeregeld !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage