maandag, maart 04, 2002

Heerlijk
Het is werkelijk heerlijk wat een volle dertien uren slaap met een mens kunnen doen. Ik heb dan wel de ontknoping van Stille Waters gemist (maar het staat op video dus nog niet verklappen aub !), en zelfs Via Vanoudenhoven heb ik niet gehaald, maar ... it was worth it. Als een roosje heb ik geslapen, en geslapen en geslapen, van half acht gisteravond tot half negen vanmorgen... Echt heerlijk. Helaas ben ik nu nog altijd niet echt fit en monter. Ik heb een beetje last van het maandagochtend-gevoel. De week duurt nog zo lang en er staat zoveel in mijn agenda en mijn bedje was zo heerlijk warm...
Get a grip, Katrien. Tijd voor de ernst des levens. Goeiemorgen allemaal ! Great to be back...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage