dinsdag, maart 19, 2002

To ... die ... for
Wat is dat toch met mensen die verjaren en ineens trakteren met vanalle zoetigheid? Ik dacht altijd dat wie verjaart allerlei pakjes krijgt, met de nadruk op krijgen en dus niet geven... Totale misvatting, blijkt nu, but then again, hoe kon ik het weten? Ik neem namelijk altijd vakantie als ik jarig ben. Ik ga toch niet werken op mijn eigenste verjaardag? Nog nooit gedaan. Absoluut ook niet van plan. 't Is verdorie een feestdag, wat zeg ik, een hoogdag ! Maar goed, kennelijk niet voor iedereen.
B. is verjaard. Drie taarten heeft hij meegenomen naar zijn werk en er waren nog drie stukken van over. Die had hij meegebracht naar hier. Eén stukje appeltaart, heerlijk als ontbijt btw, en twee stukken chocoladetaart. Het ene nog gigantischer dan het andere. Echt zulke dikke chocoladetaart met chocoladecake en gevuld met chocolademousse en chocolate crisps en besmeerd met half vloeibare choco en bestrooid met chocosnippers. Oh. My. God. Gisteravond in bed chocoladetaart gegeten.
Vanavond voor tv: chocoladetaart gegeten. En voorts een slaatje zonder olie of mayo. Kwestie van mezelf in evenwicht te houden. Maar goed dat nu alle taart op is.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage