dinsdag, maart 19, 2002

Primeur
Ik kan er niet langer over zwijgen. Het staat nu in alle kranten, in weekbladen, het is nu "common knowledge" geworden, nu hoef ik er ook niet meer over te zwijgen. Morgenavond, om 20.40 uur, op VTM, wordt de eerste aflevering van 'Rijker dan je denkt' uitgezonden. Het programma waar de wereld op zit te wachten. Het programma dat me bloed, zweet en slaap heeft gekost en heel veel stress. Ik heb het net al eens in avant-première bekeken, maar ik geef nog geen oordeel, ik wacht op jullie commentaren.
Dus morgenavond, 20.40 uur, VTM. Allemaal kijken, dan hebben we toch al zeker vijf kijkers, ons ma meegeteld :-)
Na afloop van het programma komt de website online, natuurlijk inhoudelijk ook verzorgd door moi, mezelve, door mij dus. Slechts één adres: www.vtm.be/rijkerdanjedenkt. Nu is er natuurlijk nog niets te zien. Morgen link ik.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage