dinsdag, april 16, 2002

Chaos
Ik heb een hekel aan vanalles, maar één van de meest ergerlijke dingen vind ik chaos. En ik lijk net dàt aan te trekken. Chaos op mijn bureau op de redactie, en bijgevolg chaos in mijn hoofd. Ik ben nu op zo'n punt gekomen waarbij ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet eenvoudigweg niet meer waar ik moet beginnen en vooral niet waarmee. Ik heb een aantal dingen die absoluut vandaag moeten gebeuren en dat zal ik doen, maar hoe het verder moet, weet ik niet. Hier ligt zooooveel op mijn bureau, ik denk dat ik een aantal uren zoet zal zijn met alles gewoon maar weg te ruimen. Ballast selecteren en weggooien. En dan, blad per blad, verderwerken. Lezen, onderzoeken, afwerken en weggooien. Dat ga ik doen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage