woensdag, april 24, 2002

Miljoenen
Door alle gebeurtenissen op het werk, was ik het even vergeten, maar nu ik het opnieuw neertik in de nieuwsbrief (u bent toch geaboneerd he?), denk ik er terug aan... Maandag ging ik voor het werk naar een veiling bij Amberes. Honderden werken werden er geveild en bij heel wat stond ik toch echt wel verbaasd. Ik heb letterlijk miljoenen zien vloeien...Zo werd er een schilderijtje geveild van Frits Van Den Berghe, niet eens echt mooi, maar over smaak kunnen we niet twisten. De instelprijs was tienduizend euro. En een minuut later weerklonk de veilinghamer. Verkocht voor 110.000 euro. Da's 4.4 miljoen. Daar kan ik verdorie een leuk huisje van kopen. En zo ging het maar door en door en door en ... Nu ben ik nog maar eens tot de vaststelling gekomen dat het niet eerlijk verdeeld is. En je zal maar de veilingmeester zijn en op ieder werk 35 % innen... *Zucht*

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage