vrijdag, april 05, 2002

Weekend
Ik kan het weekend al ruiken ! Het ligt vlak voor me, bijna voor het grijpen. Ik hoor de collega's en vrienden al plannen bespreken, plannen smeden, plannen uitvoeren en ik, ik plan weer niks. Hou ik niet van. Ik wil morgenochtend wakker worden om een uur of tien en me eens beginnen afvragen wat ik eens zal gaan doen. En ik wil zaterdagavond weer in bed kruipen en me afvragen wat ik allemaal gedaan heb en eigenlijk niks kunnen bedenken omdat ik gewoon niks belangrijks heb uitgestoken. Zo heb ik ze het liefst, mijn weekends. Ik laat alles maar op me af komen. Ik neem het zoals het komt. En als er niets komt, zal ik zonder zorgen weer aan een nieuwe werkweek beginnen. Maar daar wil ik nu nog niet aan denken. Het wordt vast een fijn weekend !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage