zaterdag, mei 11, 2002

Held
Ik ben niet zo'n held in assertiviteitstoestanden. Ik laat niet over me heen lopen, ik kan ook een grote mond opzetten en zo, maar ik geef geen spaghetti terug als ie niet helemaal lekker is, en als er een klein foutje in mijn nieuw gekochte broek zit, ga ik er ook niet mee terug. Maar nu de toestand met de zonnebril, was er echt over, vond ik. Ik vanmorgen dus terug. Zonnebril in twee stukken meegenomen en laten zien aan madam. Ze trok een meelijwekkend gezicht maar zei met dezelfde adem dat ze niets mag terugnemen, noch ruilen, daarbij wijzend naar een handgeschreven bordje dat boven de zonnebrillen hangt. Inderdaad daarop staat dat ze geen van hun 'artikelen' geruild mogen worden of teruggenomen. Ik heb nog even van mijn "tak" gemaakt, maar t hielp niet en ben dus met opgeheven hoofd weggegaan. De bril heb ik op haar toog laten liggen. Alletwee de stukken.
Intussen heb ik al een nieuwe bril gekocht in een iets betrouwbaarder winkel, wel veel duurder, maar goed, een mens moet iets over hebben voor kwaliteit, toch? Nieuwe bril dus, en natuurlijk nog net dat ietsje cooler ! :-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage