donderdag, mei 16, 2002

Inspire me !
Wil mijn muze zich asjeblieft even reppen tot bij mij? Ik zit op de redactie. Nieuwsbrief moet over een uurtje klaar zijn. En ik heb nog niks. Niks, nada, nul de ballen. Ik zou jullie een screenshot willen geven van wat ik wel al heb, maar ik doe het maar niet om twee redenen. a: ik mag niet meer uploaden, ik zit namelijk nog steeds 700 MB over de toegestane limiet en dus op smalband. b: ik zou jullie een wit blad voorschotelen en daar hebben jullie natuurlijk ook helemaal geen flikker aan.
Er spookt weer zooooveel door mijn hoofd, zoveel kleine dingetjes die ik nog moet doen, en het zonnetje lonkt zo liefjes naar me, ... Ik wil niet schrijven, ik wil loggen en een huis zoeken en een reis boeken en ...
Dus muze van me, get over here !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage