dinsdag, mei 28, 2002

Nog 341...
Het aftellen kan beginnen. Zoals u allen weet, ben ik een tijd geleden op smalband gegooid wegens teveel geĆ¼pload. En het is hard. Keihard. Websites openen, maar bijzonder traag. Icq werkt, maar tergend traag. Downloaden kan nog, maar ontieglijk traag.
Gelukkig kan ik in de gaten houden hoe lang ik nog te gaan heb met mijn verdomde smalband. Ik ben blijkbaar serieus over de schreef gegaan, want ik had 750 MB te veel binnen gehaald. De teller staat nu op nog 341 MB te veel. En ik heb eens zitten tellen. Het resultaat van mijn telwerk is dat ik over welgeteld tien dagen weer toegang krijg tot de breedband. Nog tien dagen alleen op 't werk loggen. Nog tien dagen nagelbijten. Nog tien dagen afkicken. Gelukkig heb ik genoeg afleiding in mijn geest ;-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage