maandag, mei 27, 2002

Goeiemorgen !
Het is fijn wakker worden met een glimlach op je gezicht. Echt fijn en vooral... lang geleden. Ik heb een zaaaalig weekend gehad. Zaterdag wat huishoudelijke dingen gedaan en 's avonds heel erg 'neige' dingen en zondag was echt zondag. Heel de dag niet buiten geweest. Me zelfs heel de dag niet aangekleed. Gewoon mijn home-outfit en de hele dag wat gelummeld. Dossiers gelezen van 't werk, in slaap gevallen op de sofa met meneer beer, beetje gebabbeld op msn, beetje tv gekeken, weer wat in slaap gevallen, ... echt een heerlijke zondag. Vannacht eindelijk ook nog eens als een roosje geslapen. Alleen was ik nog in zo'n diepe slaap toen de wekker begon te vertellen over mensenhandelnetwerken in Belgiƫ (radio staat altijd op 'voor de dag'). Meestal ben ik wel wakker voor de wekker, maar nu was ik echt nog buiten westen...
Om maar te zeggen dat Katrien vandaag omringd is door ... euhm... roze wolkjes !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage