zondag, juni 16, 2002

Alweer
De babyboom in de familie begint zich nu echt te manifesteren. Tien dagen geleden beet mijn stiefzus Rie de spits af door als eerste te bevallen. Ze kreeg een prachtige dochter, Hannelore. Exact een week later, vorige donderdag, was het de beurt aan Karen, de zus van de man van mijn nicht. Zij bracht via keizersnede Pieter-Jan ter wereld. Gezond en vooral mooi knulletje. Maar zoooo kleintjes allemaal. Volgende week, rond de twintigste ergens, is de volgende stiefzus aan de beurt. En dan krijgen we -hopelijk- een week of drie adempauze. Midden juli bevalt Gitte, mijn nicht van Jefke. Maar het kleintje is nu al zo groot, dat ie het volgens mij niet meer houdt tot midden juli... En dan in augustus komt de hekkensluiter. Derde stiefzus Veerle is gepland om te bevallen tegen het einde van de zomer. Zal ik me maar al voorbereiden op familiefeestjes vol babypraatjes en vooral, op vragen zoals: wanneer begin jij eraan, Katrien? Brrrrrrrrrr....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage