vrijdag, augustus 02, 2002

Upside down
Seg ! Alles staat weer op z'n kop. Ik ging weg bij Spoorloos, om naar Big Brother te gaan. Ik had me er al helemaal op voorbereid, ik was er klaar voor, ik keek er eigenlijk al een beetje naar uit. Gisteravond laat telefoon van de producer van Spoorloos. Dat ie niet wil dat ik wegga. En dat ik dan toch zekerheid krijg tot eind december. En of ik dan toch niet wil blijven? Seg ! Wat een zottekesspel is dat toch. Big Brother dus weer maar afgebeld. Ik blijf dus bij Spoorloos. En nu zal je zeggen: 'Awel, dat wilde je toch?' Maar daar moet ik nu ineens het antwoord op schuldig blijven. Wat ik gisteren nog zo zeker wist, heeft opnieuw een mist van twijfel rond zich hangen. Maar goed, ik kan het niet maken om nu bij Spoorloos weg te gaan, dus ik blijf. Al ben ik weer niet helemaal overtuigd van die 'keuze'.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage