woensdag, augustus 28, 2002

Wauw, ik ben een boef !
Ik loop effe naar de winkel. Ik stap buiten met mijn boodschappen en meteen word ik holderdebolder bijna van mijn (denkbeeldige) sokken gereden door een politiewagen. En een combi. En nog een. En nog een verdorie ! Vier politie-units racen rond mij en stoppen met briesende remmen vlak voor mijn neus ! Wat heb ik gedaan? Ik heb mijn kipfiletje keurig betaald hoor. Heb ik iets mispeuterd? Wauw, spannend. Een helikopter van de politie boven mijn hoofd. Pal erboven ! Miami Vice in Antwerpen! Cool... Zoveel politieaandacht alleen voor mij? Hmmm, helaas. De vier sjeesden er weer vandoor. De helikopter achterna. Iemand anders kaapte de hoofdrol weg. Maar wat is er gebeurd? Het lijkt hier wel een belegerde stad...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage