donderdag, september 19, 2002

Bureau...
Bureauwerk is niets voor mij. Ik moet me er stilaan bij gaan neerleggen dat ik iedere ochtend om tien uur in Gent moet zijn en pas acht uur later naar huis weer mag. Mijn dag begint steevast met koffie. Drie grote mokken. Zwart, maar smaakvol. Niet te sterk, zeker niet te doorzichtig. Dan mails lezen. Dan logs lezen. En dan kan ik het niet langer uitstellen. Work to be done. Maar ik ben daar niet goed in. Als ik acht uur tijd heb, ga ik beginnen lummelen. De vraag is nu: hebben jullie dat ook? Ik ga veel liever op interview, of een reportage draaien, of montages boeken, of... Enfin, alles liever dan aan een bureau zitten en werken. Af en toe is het welkom natuurlijk, dat beetje regelmaat, maar als er niets spannenders in het vooruitzicht ligt, word ik moedeloos. Ik heb wat variatie nodig. Aan de andere kant: iedere dag van tien tot zes betekent natuurlijk ook dat ik iedere avond lekker voor mezelf heb. Geen late afspraken, geen nachtelijke montages meer uit tijdsgebrek, een pak minder stress dus. Of kom ik nu over alsof ik niet weet wat ik precies wil? Hmmmm...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage