maandag, september 02, 2002

Grote broer
Met serieus wat pijn in het hart gisteren naar de kickoff gekeken van BigBrother. Een stukje gemist want op familiefeestje, maar daarna met arendsogen gekeken. Het blijft een bende kiekens in een kot natuurlijk he, maar wie achter de schermen heeft gewerkt, kijkt toch met andere ogen hoor. Ik vind het geen goed programma, laat me daar duidelijk over zijn. Maar het fenomeen interesseert me wel. Het was ook wel fijn om er te werken. Oke, ik heb gezaagd en geklaagd over de lange werkdagen voor bijzonder weinig geld, en ik ben misselijk geworden van de nietsnuttende bewoners, maar ik heb me die vijf maanden wel geamuseerd. Veel bijgeleerd, veel mensen leren kennen, veel over mezelf geleerd... Onder andere geleerd dat een internetredactie wel mijn ding is. Door bb ook aan dit log begonnen, maar dit terzijde. Nee serieus, ik vind het heel erg jammer dat ik dit jaar niet tot de crew behoor. Ik heb mijn kans gehad, ik weet het, maar de keuze is gemaakt en niet bedoeld om daar op terug te komen.
Natuurlijk ging mijn grootste interesse gisteren uit naar de website. Ik vind de site niet goed. Te klein, te petieterig, te rommelig, en vooral: slechte teksten. Lieve, de katlenen en ik, wij konden het beter. Na !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage