dinsdag, november 26, 2002

Heerlijk !
Wat een fantastisch gevoel ! Het is half acht 's ochtends, en over een dik uur barst de drukte los in mijn huis. Maar nu nog niet. Nog even niet. De koffie loopt, mijn liefje slaapt op mijn plekje (altijd als ik al uit bed ben), de verwarming aan, hier en daar een lichtje, en voorts: stilte. Geen stadsdrukte, geen verkeer, geen schreeuwende en dronken toeristen voor mijn deur. Wel rust. En groot dat dit huis is ! De open keuken is al groter dan mijn hele appartement was. Nog heel veel spullen moeten uitgepakt worden, voor nog heel wat spullen moet ik een plekje verzinnen, en er is nog heel veel werk aan. Ik dacht dat ik met schilderen klaar zou zijn, maar dat heb ik onderschat. Bijna alle muren moeten opnieuw bezet worden, op de slaapkamers moet een nieuwe vloer komen, ik denk voorlopig aan laminaat, in de woonkamer moet een kast gebouwd worden die de lelijke leidingen wegmoffelt, enfin, nog heel wat werk voor de boeg. Maar het is wel van mij. Helemaal van mij. En voor mij.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage