vrijdag, december 06, 2002

Imagoprobleem
Bon. Een probleem. Ik heb te horen gekregen dat men zich iets/iemand anders hadden voorgesteld bij het lezen van dit log. Ik hou het op 'iets anders' want ik wil u niet gaan beïnvloeden, natuurlijk. Goed. U leest dit log wel eens. Of regelmatig. Of dagelijks, godbetert. U vormt zich een beeld bij wat u leest. Dat doet u, daar ben ik zeker van, ik doe het namelijk ook. Wisten jullie trouwens dat het log van joeri veel stoerder is dan onze joeri in t echt is? Wat een goeie zaak is, vind ik zelve. Maar we wijken af. Gedachten zijn vrij, dat zongen Walter Grootaers en Gerrit De Cock ons al voor, maar toch wil ik uw gedacht kennen. Wat stelt u zich voor bij mij? Katrien. Schrijfster van dit log. U mag gaan zoeken tot u erbij neervalt, maar een foto van ondergetekende zal u op dit log niet vinden. Ik maak me sterk dat u eigenlijk op dit hele internet geen foto van mezelf zal vinden. We wijken alweer af. Het gaat niet *alleen* om mijn maten, gewichten, haarkleuren en dies meer, maar hoe oud schat u mij, en wat voor fijne persoonlijkheid stelt u zich voor bij het lezen van dit alles? Goed. Ik wil het weten !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage