maandag, februari 17, 2003

Alweer een nieuwe job...
Maandag vandaag en alweer begonnen op een 'nieuwe' job. De jobs lijken mekaar tegenwoordig even snel op te volgen als de weersveranderingen, maar soit. Voor deze job moet ik nu iedere dag naar Jabbeke. Voor wie het niet weet liggen: aan de andere kant van t land. Iedere dag twee uur en een half in de auto zitten, ik moet zeggen dat ik er niet naar uitkijk. Van zodra ik doorheb, wie het voor het zeggen heeft, of wie veel invloed heeft op de m/v die het voor het zeggen heeft, ga ik lobby'en om overgeplaatst te worden naar Brussel. Dan kan ik langer slapen, vroeger thuis zijn, dan ben ik beter gezind en presteer ik beter op t werk. Is dat een goeie argumentatie denkt u? Kan ik hem/haar daarmee overtuigen? We zien wel.
Ik heb overigens een fijn weekend achter de rug. En nog wel een extra lang ! Het is woensdagavond al begonnen met slaap. Heel veel slaap. Donderdag is het voortgegaan met poetsen. Heel veel poetsen. U kan zich niet voorstellen hoeveel stof een huis verzamelt wanneer er in verbouwd wordt. Vrijdag gevuld met shoppen voor het huishouden en shoppen voor valentijn. Behoorlijk fijn moet ik zeggen. Vrijdagavond was zoals ik had gehoopt. Mijn liefje heeft zich van zijn taak als liefje goed gekweten. Hij had eten van bij een piekfijne traiteur bij én een verrassing. Twee zelfs. En champagne. Maar geen bloemen. Maar da's niet zo erg want hij had een dove-verwenpakket (a girl can't have enough potjes en crèmekes) en drie badeendjes. Ongelooflijk dat hij eraan gedacht heeft dat ik zo graag een badeend wilde. En nu heb ik een hele familie. Ze zijn al plechtig gedoopt tot meneertje Alfred, meneer Jodokus en juffrouw kwak. Gezellige boel in bad hoor !






0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage