dinsdag, februari 11, 2003

Annet
An easy day at the office, is een welgekomen afwisseling. Ik heb kunnen arrangeren dat ik donderdag én vrijdag vrij ben alvorens op mijn nieuwe job te starten, dus ik heb fijne vooruitzichten. Annet heeft mij een dagje zoet gehouden. Natuurlijk wel gewerkt, maar op 't gemakje hoor. En ik was zooo vastbesloten om niks te doen voor Valentijn, maar Annet heeft me op andere gedachten gebracht. After all: het is onze eerste valentijn samen. Mijn eerste sinds euhm... laat ons zeggen 'quite a while' dat ik niet meer single ben. En hopelijk never again. Soit. Nu ik besloten heb toch iets te doen op vrijdag, ben ik weer helemaal vrolijk. Nu hopen dat mijn liefje hetzelfde idee heeft. En dat niemand het waagt hem naar dit log te lokken he! Normalerwijze komt hij hier niet. Het moet van hem komen... I'll let you know...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage