zaterdag, juni 21, 2003

Doei !
Dankje voor alle duimen die jullie voor mij in de lucht hebben gestoken, ze hebben geholpen. Het was een goed sollicitatiegesprek, maar ik moet nog even afwachten. Maar het ziet er goed uit !
Maandagnamiddag moet ik naar een volgend gesprek, bij een ander bedrijf. Ook een aantrekkelijk voorstel, hoor. Ik ben benieuwd wat het wordt.
Maar eerst: all worries aside ! We gaan naar Keulen. Nu, zometeen. Liefje slaapt nog, da's ook niet zo'n wonder want het is nog geeneens zeven uur én een vrije dag. Over een uurtje of zo vertrekken we. We gaan shoppen, we gaan flaneren, terrassen, eten, drinken, genieten, rondkijken en een beetje thuiskomen. Ik heb iets met Keulen. Keulen is hmmmm. Ik kan het niet uitleggen. Zondagavond zijn we terug op post. Tschüss !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage