woensdag, februari 18, 2004

Rock bottom
Gisteren overviel het me allemaal tegelijk. Twee maanden werkloos. Een eigen bvba die nu niet meer draait, die ene job die ik zo graag wilde, is aan m'n neus voorbij gegaan. Geen vooruitzicht op iets anders. En ineens viel het allemaal op mijn hoofd. Paniek. Wat moet ik gaan doen? Waar moet ik nog zoeken? Moet ik dan toch die carreer change overwegen? Moet ik dan toch in het onderwijs stappen of een administratieve functie gaan opzoeken? Zal ik dan niet een heel klein beetje sterven? Ik wil op pad gaan, getuigen of kandidaten zoeken en ermee gaan praten en gaan draaien met een ploeg, en zagen en klagen dat het toch wel een zware job is, maar het op het einde van de dag toch verdomd graag gedaan hebben. Och, ik weet het allemaal niet meer. Liefje blijft maar zeggen dat het allemaal goed komt...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage