woensdag, december 05, 2001

Finding Forrester gezien op video. Fijne film. attractieve alliteratie, he :-)
Nee, serieus: echt nen hele goeie film. Met Sean Connery. over ne schrijver (de sean, dus he) en een jong kerelke uit The Bronx (NY) met schrijverstalent. Echt goed. Schoon einde ook. Ikke alweer aan t huilen met dat einde. Hoe kan het ook anders. Typisch ik.
En gisteren de papa op bezoek gekregen. Paëlla gemaakt. Da's ongeveer het enige dat ik kan maken dat in de smaak valt. Ben niet zo'n keukenprinses, valt het op? 't Was gezellig gisteravond. Is hij weer helemaal geüpdatet over mijn leven. Nu weet hij weer waarmee ik allemaal bezig ben. Heb hem zelfs 'Het Internet' getoond. Hij helemaal verbaasd. Met open mond kijkend naar het monster dat het wereldwijde web heet. Zich realiserend dat hij oud wordt.
Ja, de tand des tijds, weetjewel.
En nu weer gaan werken. Twee vrije dagen zijn voorbij. Maar ik vind het nie zo erg. Gek he?
Vrouwen .... Niet te snappen;-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage