zaterdag, januari 26, 2002

Pech
Volgens mij is mijn beschermengel kwaad op mij. Misschien heb ik iets gezegd of gedaan dat bij hem/haar in het verkeerde keelgat geschoten is. Ik heb namelijk al een paar keer pech na mekaar. Ik zoek voor mijn werk toch vergeten geld. Nu heb ik allerlei vergeten Canadese bankrekeningen gevonden, die op naam staan van Vlamingen. De producer had gezegd dat we mensen moeten vinden met minstens 1.000 dollar op hun rekening. Weet ik veel dat er een verschil is tussen Amerikaanse en Canadese dollars ! Fyi: een canadese dollar is nog geen 29 frank waard. Een amerikaanse dollar maar liefst 47 frank. De duizend dollar-grens dan maar optrekken naar 1500 dollar zeker? En dan heb ik eindelijk iemand gevonden met nog een fikse som geld op een vergeten Canadese rekening. Na heel veel omwegen, vind ik de man en blijkt hij hier in Antwerpen te wonen. Heeft ie toch wel een privé-nummer zeker? Oké, nog niets verloren, maar ik heb intussen twee keer bij de man voor de deur gestaan en hij geeft telkens niet thuis. En het briefje dat ik gisteren in zijn brievenbus heb gestoken, zit er nog steeds in.
Engelbewaarder, wat ik ook gedaan heb: het spijt me. Terug vriendjes?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage