donderdag, januari 24, 2002

Poesje stoei
Dan maar een logje schrijven he. Ik zat net aan de Stress te denken, de poes weetjewel. Vanmorgen om een uur of zes vond mevrouw blijkbaar dat ik lang genoeg geslapen had. Ze ging aan mijn voeten liggen en telkens ik een teentje durfde te bewegen, dacht ze dat er een muis onder het donsdeken zat en viel ze mijn voeten aan.
Even later kwam ze aan mijn hoofd zitten. Met haar pootje voortdurend op mijn wang duwend, alsof ze wilde zeggen dat ik met haar moest spelen. En toen kwam ze met haar neus tegen de mijne zitten, zodat haar snorharen eindeloos kriebelden in mijn gezicht. Grappige taferelen hoor, dat kan ik je verzekeren, maar intusssen ben ik natuurlijk nog steeds niet uitgeslapen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage