donderdag, januari 24, 2002

Luxe !
Mama en Heinz zijn gaan skieën. Stress, de poes (vraag alsjeblieft niet hoe ze aan haar naam komt), is thuis gebleven. Met als gevolg dat het arme, ouwe beest (ze is achttien maar voorts nog superfit), helemaal alleen zit. Dat is net iets te veel drama voor mijn gemoed, dus offer ik me op om haar gezelschap te gaan houden. Ik woon dus weer een goeie week in het ouderlijke huis. Bij de poes. Dat het huis net helemaal is verbouwd en de luxe eraf druipt, doet niet ter zake, hoor. Ik heb er een gigantisch bad, een superdeluxe audiovisuele installatie, een grote keuken met een groot vuur en veel keuze uit potten en pannen, enfin, het bevalt me er wel. Maar ik doe het alleen om de poes gezelschap te houden hoor. Echt waar.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage