dinsdag, februari 26, 2002

Twijfel
Ik heb zaterdag een soort van shopping-dag gehad, redelijk zeldzaam bij mij, en ik heb zelfs staan twijfelen bij deze mascara. Die ik nu heb, daar is eigenlijk niks mis mee, maar de advertentie van deze one-by-one mascara heeft me toch doen twijfelen. En ik merk dat ik iedere keer de grens verleg. Iedere keer ga ik iets duurder en duurder en duurder, maar deze was ineens vier euro duurder, en dat vond ik toch een beetje teveel van het goede. Niet dat ik op een paar euro's ga kijken, maar bijna vijfhonderd frank voor zo'n stom ding, vind ik er ver over. Alsof één enkele ziel het verschil gaat merken tussen de great-lash-mascara en de one-by-one-mascara. Reclame is bedrog !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage