dinsdag, maart 26, 2002

Baal
Ik doe mijn werk niet graag. Het programma maken op zich, is wel leuk, maar nu zit ik in een kl*teperiode. We hebben na de eerste aflevering ont-zet-tend veel reacties binnen gekregen en nu moeten we uitzoeken of er daar waardevolle tussen zitten. We krijgen brieven van mensen die in een onleesbaar handschrift schrijven, vol fouten, met verhalen waarvan je op een afstand hoort dat er geen snars van klopt. Toch moeten we dat onderzoeken, want het zou toch maar eens..... Ik zit hier nu begraven in een stapel brieven en mails over spaarboekjes bij De Post uit 1936 met 67,2 frank op, over aandelen van Russische bedrijven uit de jaren twintig, over ooit eens een rekening in Burundi uit 1958, over de meest onmogelijke erfeniszaken van voor Den Grooten Oorlog, enfin, u snapt het plaatje. F*ck zeg, wat een job. Ik heb nog nooit een job moeten doen die ik niet graag deed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage