maandag, maart 25, 2002

Toffe mensen
Ooooh jullie zijn toffe mensen. Heel tof. Ja, jullie. Joerie, Frédéric, Steven, Lieve, en ik weet niet wie nog allemaal. Ik riskeer het om mezelf ocharme ééééén dagje rust te gunnen en jullie laten me allemaal al vallen. Uit het oog, uit het hart, is dat het motto van de dag geweest gisteren? 28 mensen zijn me trouw gebleven. Acht-en-twintig ! Ik weet niet wie ze zijn, misschien staan ze wel onterecht in het rijtje van hierboven, maar ik ben ze dankbaar. De zeventig andere hebben iets goed te maken, vind ik zelf. Het was gisteren mooi weer en zo, da's waar, jullie kunnen misschien nog andere excuses en smoesjes bedenken, maar ook 's avonds waren mijn bezoekersaantallen beneden alle gemiddelden. Schoon. Heeeeel schoon van jullie. Het kan toch al eens gebeuren dat een mens geen inspiratie heeft, zeker? Jaaaaaja, ik zal het onthouden...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage