donderdag, maart 21, 2002

Na een hoogtepunt ....
... komt meestal een diepe slaap, toch? Of ben ik weer aan 't teasen? Ik zal mezelf maar tot de orde roepen. Ik wilde maar zeggen dat een hele hoop gebundelde stress gisteravond een ontknoping kreeg en dat ik nu geen zin heb om alweer in actie te schieten. Ik zou een beetje vakantie willen of zo. Of toch minstens een dagje of twee misschien. We hebben heel lang gestreefd naar twintig maart, nu is 't éénentwintig maart en het gaat gewoon door? Da's niet zo leuk. Had ik niet op gerekend. Ik wil aan mijn weekend beginnen. En slapen. En leuke dingen doen die niks met de job te maken hebben. Even niet aan geld denken. Verloren geld en zo. Weer eens buiten komen. Iemand een voorstel?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage