donderdag, maart 14, 2002

Beer
Toen ik gisteravond in bed kroop, vond ik mijn beer niet. Jaaahaa, ik slaap nog elke nacht met een teddybeer. Een oud ding van meer dan 27 jaar oud (mijn broer kreeg het ding bij zijn geboorte). Elke nacht, al van toen ik nog een baby'tje was (was ik ooit echt klein en schattig?), slaapt ie mee in bed. En gisteravond vond ik hem niet. Heel mijn appartement afgezocht, onder het bed, onder de sofa, onder mijn hoofdkussens, in de badkamer, in de keuken, alles alles alles afgezocht en niet gevonden. Diep teleurgesteld toch maar in slaap gevallen. Zonder beer. Voortdurend overpeinzend waar ie verdorie zou kunnen zijn. Vannacht wakker geschoten. 4.36 uur op de wekker. Ineens beseffend dat ie wel eens in de wasmand zou kunnen gesukkeld zijn. Ik leg namelijk altijd een stapel kleren op mijn bed, dan selecteer ik wat voor de was is en wat niet en dan pak ik de berg kleren op een hoopje en gooi die in de was. Beer zou daar weleens kunnen tussengesukkeld zijn. En ja hoor. In de wasmand dus. Vlug beer gepakt en heerlijk gerust verdergeslapen. Word ik dan nooit volwassen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage