woensdag, maart 13, 2002

Rem
Waar ik al een tijdje mee in mijn hoofd loop, iets dat me niet dwars zit, maar wat ik toch meedraag: soms wil ik iets schrijven maar doe ik dat niet omdat ik me geremd voel. Een soort van remming die me ervan weerhoudt te schrijven over iets in mijn omgeving, omdat ik weet dat sommigen uit mijn omgeving meelezen. Ik bedoel hiermee absoluut niemand specifiek mee, écht niet. Het is gewoon een observatie. Soms wil ik iets schrijven maar doe ik dat toch maar niet omdat ik niet wil dat die ene het leest. Soms vervelend, soms maar goed ook. Toch weegt het niet op tegen de reacties die ik krijg uit vrienden- of familiekring.'t Is fijn om weten dat jullie het goed vinden. Zo is het goed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage