woensdag, april 24, 2002

Ik heb hem gevoeld !
Zoals al eerder op dit log te lezen viel, word ik tante. Van Jefke. Nu nog in mijn nicht haar buik, maar over drie maanden wordt ie verwacht. De eerste van een nieuwe generatie in de familie en wat zo cool is: ik heb hem gevoeld ! Jaaaaaaaa, ik heb hem voelen trappen. Het was een wonderlijk gevoel ! Alsof ie 'dag' tegen me zei. Iets als "Dag mevrouw, ik ben jefke, en ik heb begrepen dat jouw warme hand op mama's buik mijn tante wordt. Fijn zo." Zo klonk het. Zo voelde het. Ik had nog nooit eerder een baby gevoeld in iemands buik en ik ben er helemaal van onder de indruk. Het was een heerlijke schop tegen mijn hand... Ik ben blij dat ik zijn tante mag zijn ! Of haar tante. Want Jefke is nog maar een voorlopige naam. Alles beter dan 'het' natuurlijk...
Kan nauwelijks wachten om hem irl te voelen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage