zaterdag, mei 18, 2002

Prinses...Not !
Verdorie verdorie. Ik ben vanmorgen naar de Marokkaanse markt gefietst. Wat ik eigenlijk beter niet zou doen, deed ik toch: met honger naar de markt. Aiaiai, natuurlijk veel te veel gekocht, maar goed, met twee dagen met gesloten winkels voor de deur, komt het misschien nog van pas. Ik keek vooral uit naar het grote marokkaanse brood dat ik gekocht had, de verse mozarella, de verse basilicum, de verse olijven. Hmmm, ik had er zo'n zin in. Thuisgekomen en meteen de oven aangezet. Een half brood dus volgepropt met mozarella, basilicum, tomaten, kruiden en dies meer, een tijdje in de oven en dan maar wachten. Intussen effe msn'en en dan hmmmmmmmm gesmolten kaas, krokant brood, jummie jummie jummie... Je kan me eigenlijk niet gelukkiger maken dan met lekker eten. (Beetje relativeren hier he ;-))
Ja, je voelt het al komen he. Ik ben geen keukenprinses en ik zal het met zekerheid ook nooit worden. Te lang in de oven laten staan. Brood uitgedroogd. Keihard. Kaas gesmolten maar nu ook hard. Tomaten te gaar en dus veel te plat. En daar had ik nu zo naar uitgekeken !
Ik blijf van nu af weg uit mijn keuken ! Waarom heb ik eigenlijk zoiets? Ik kan er toch niks mee...
Poehoee

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage