vrijdag, mei 17, 2002

Katrien de trucker
Wat ik nu weer voor heb... Ik heb deze week nogal wat kilometers afgelegd. Op een normale werkweek leg ik ongeveer zeshonderd kilometer af of zo, nu meer dan het dubbele. Ik moest op bezoek bij een vijftiental mensen voor het werk. Die mensen wonen natuurlijk niet allemaal rond de kathedraal. Ik heb in Brugge gezeten, in Limburg, in Mechelen, in de noorderkempen, ja zelfs in Brabant... Allemaal goed en wel, maar nu zie ik er verdorie uit als een volleerde trucker. Mijn linkerarm is helemaal verbrand, rood als een kreeft zelfs, en mijn rechterarm is gewoon zoals ie was. Ik ben dus voor de helft verbrand. Maar allez ! Het is werkelijk geen zicht ! Echt niet hoor.... En wat moet ik nu? Ik heb al meteen verzachtende bodymilk gesmeerd, en het doet niet echt pijn meer, maar het blijft wel even rood. Net als een trucker. Mijn linkerschouder (voor- en achterkant dan nog) rood, de rest niet. Ooh, wat ben ik knap.... :-(

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage