maandag, juni 17, 2002

Vanmorgen in de file...
Ja, ik weet het, de dagelijkse files leveren vaak logmateriaal op, maar als iemand er in slaagt om mij op een maandagochtend in een spontane bulderlach te doen uitbarsten, dan vind ik dat het op mijn log mag.
Vanmorgen in de file dus... zag ik op het viaduct van Gent de wegenwerkers-met-ontblote-bovenlijven... In de volle ochtendzon die toch al serieus wat warmte afgeeft, getuige de zweetparels op hun schouders en gezicht. Drie van die stoere wegenwerkers wilden zich beschermen tegen die zomerzon en ze hadden er niet beter op gevonden dan van die grote, gekke mutsen op hun kruin te zetten. En niet zomaar mutsen natuurlijk, wel fleece mutsen in onze Belgische driekleur, met duivelshoorntjes en al ! Knap zicht, zo'n blote vent met duivelshoorns in fleece, en goed genoeg voor een lach op mijn gezicht....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage