maandag, juli 01, 2002

Een juli
1 juli. Heb ik altijd een magische datum gevonden. Begin van de zomer, begin van de fun. Vanmorgen, op een juli dus, wakker geworden door het getik van de regen op mijn raam. Regen. Op 1 juli. Contradictio in terminis, lijkt het mij. Maar het is toch zo. Geen zomergevoel. Alleen regengevoel. Maar aangezien ik deze zomer toch gewoon doorwerk, is dat misschien nog niet zo'n slechte zaak. Alhoewel: donderdagavond vertrek ik voor een lang weekend aan zee met mijn liefste. O wee als het dan regent... Was het al maar... donderdagavond... *zucht* Eerst nog wat werken.
Update: Wat ik me net bedacht: een lang weekend aan zee, da's een lang weekend zonder internet of pc... En ik kijk er nog naar uit ook ! Ben ik aan het afkicken van mijn 'nerdyness'? Hmmmmpf.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage