dinsdag, juni 25, 2002

Werk
Voor een freelancer als mezelf is het niet altijd even evident om werk te vinden in het wereldje dat media heet. Al ben ik sinds ik afstudeerde nog niet een dag werkloos geweest, het is altijd toch even spannend. Tot hiertoe ben ik altijd net op tijd van de ene job in de andere gerold, en ook nu is dat gelukkig niet anders, maar ook nu was het toch weer even close. Morgen onze allerlaatste uitzending, morgen dus ook de laatste werkdag voor rdjd. Ik had heel erg uitgekeken naar die deugddoende en -al zeg ik het zelf- verdiende vakantie, maar dat zit er helaas niet in. Vanaf donderdag ben ik de nieuwe redacteur van het programma Spoorloos. Jep, ik ga de spoorlozen opsporen. Speurneus katrien wordt het dus. En geen vakantie dus. Spoorloos moet namelijk begin september al op antenne. Ahum.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage