maandag, juli 08, 2002

Heerlijk...
Wat drie dagen aan zee voor een mens z'n humeur kunnen doen. Het was heerlijk. Het was zalig, het was perfect. Oke, het heeft drie dagen en een half geregend en het was bij momenten zelfs echt koud, maar het was precies zoals het moest zijn: rustig, kalm, en zooo goed voor mijn geest. Het duurde me wel tot vrijdagmiddag eer mijn hoofd echt stopte met werken, maar nadien heb ik de rust zelve ontmoet. We hebben gewandeld, gepraat, geslapen, rondgelummeld, boodschappen gedaan, allemaal zonder stress. Ik heb mijn cyberleventje echt niet gemist, geen seconde, al moet ik wel toegeven dat ik gisteravond om elf uur druk logs aan het lezen was. Maar een mens moet bijblijven he ! Nee, serieus, het deed me wat nadenken. Ik laat mijn eigen weblog niet voor stress zorgen, dat heb ik al genoeg. Als ik geen tijd heb om te posten, of liever iets anders doe, irl bijvoorbeeld, dan doe ik dat gewoon. En dan post ik gewoon later. Of niet. Ik zie wel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage